Ofte stilte spørsmål
OFTE STILTE SPØRSMÅL
Nedenfor har vi samlet noen av våre oftest stilte spørsmål på kundeservice. Finner du ikke svaret ditt så ikke nøl med å kontakte oss. Gjengen på kundeservice står klare for å hjelpe deg med alt du måtte lure på rundt dugnaden deres.
Hva vil det si å være dugnadsansvarlig?
Dugnadsansvarlig er den som har ansvaret for dugnaden. Vi stiller krav om at dugnadsansvarlig er over 18 år.
Hva er en gratis prøvepakke?
Hvis du er interessert i en dugnad fra oss, men gjerne vil se og ta på kortene først, så sender vi deg en gratis prøvepakke i posten. Denne kan bestilles her
Hva koster frakt?
Frakt er gratis.
Hva er fortjenesten?
Fortjenesten er 75,- pr pakke dere selger. Salgsprisen er 125,- pr pakke
Hvor lang betalingstid har vi?
Fakturaen betales 30 dager etter at pakkene er sendt fra oss. Trenger dere mer tid er det bare å kontakte oss 🙂
Hvordan fungerer levering?
Vi sender normalt ordre innen 1-2 dager.
Utlevering på Posten eller post i butikk, som er det raskeste alternativet.
Når kunden mottar hentemelding på SMS eller via e-post, har kunden selv ansvar for at pakken blir hentet innen hentefristen.
Ved større forsendelser som kjøres ut vil mottaker bli kontaktet av transportør for å avtale leveringstidspunkt.
Kan vi selge flere pakker samtidig?
Ja, da vi har pakker med forskjellige temaer, er det smart å selge flere pakker til samme kunde. Da går dugnaden mye fortere også.
Hva betyr FSC godkjent?
FSC-merket er forbrukernes sikkerhet for ansvarlig skogdrift.
FSC-merket er et råvaremerke og omfatter både biologisk mangfold, bærekraft og sosiale aspekter.
Det vil si at våre kort er produsert av papir som kommer fra skog som er bærekraftig.
Kortene er også trykket i Norge.
Hvor lang er salgsperioden?
Vi anbefaler 14-21 dagers salgsperiode.
Kan vi etterbestille pakker?
Ja, ikke noe problem, ta kontakt!
Hvordan fungerer retur?
Hvis det er behov for å returnere usolgte pakker, skal dugnadsansvarlig melde inn returen før fakturaen forfaller. Det tilbys 1 gratis retur pr dugnad ved minimum 50 solgte pakker. Det sendes en kreditnota på returnerte pakker når de mottas, og denne kan trekkes fra hovedfaktura. Her finner du returskjema.
Kan vi selge pakkene på forhånd?
Ja, det kan dere! Ved forhåndssalg får hver enkelt dugnadsselger ett salgshefte med salgstips, oversikt over pakkene, bestillingsliste, samt link til bilder og tekster. Da kan hver enkelt selge så mange pakker de klarer og registrere dette i salgsheftet underveis. Når salgsperioden er over, sender dugnadsansvarlig inn en samlet bestilling til oss. Etter at dere har mottatt pakkene, leveres pakkene ut til de som har kjøpt dem, og faktura betales. Bestill forhåndssalg her
Kan vi levere ut pakkene til kundene med en gang?
Ja, det kan dere! Ved direktesalg bestiller dere opp det antallet pakker dere vil selge. Bruk gjerne kalkulatoren på forsiden for å finne ut hvor mange pakker dere trenger å bestille. Vi sender da pakkene og dere kan starte salget til kundene. Sammen med pakkene får dere en praktisk salgspose som pakkene kan ligge i. Bestill pakker for levering med engang her.
Hvordan betaler jeg for varene?
Faktura med 30 dagers betalingstid sendes ut på e-post til dugnadsansvarlig når varene sendes fra lager. Trenger dere lengre betalingstid, tar dere kontakt med oss.
Hva er minste bestilling?
For å gjennomføre dugnad med oss, forplikter man seg til å kjøpe / selge minimum 50 pakker
Har dere bilder til bruk på sosiale medier
Ja, det har vi! Her finner du bilder og forslag til tekster som kan brukes på for eks Facebook
KONTAKTINFO
Dugnadstid AS
Rigedalen 17
4626 KRISTIANSAND
Org. nr. 912 832 163
Tlf: 40402042
post@dugnadstid.no
KUNDESERVICE
Omtaler
Ofte stilte spørsmål
Kontakt
Kort om oss
Retur
Kjøpsvilkår
SIDEOVERSIKT
Forside
Produkter
Slik fungerer dugnaden
Til dugnadsansvarlig
Dugnad for skoleklasse
Dugnad for idrettslag
Dugnad for russ
Dugnad for store grupper
Digitalt salgskit
Bestill gratis prøvepakke
Barnekreftforeningen
Start dugnad
Produktoversikt selger